واکنش هنیه به کشتار هولناک رژیم صهیونیستی در النصیرات-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

واکنش هنیه به کشتار هولناک رژیم صهیونیستی در النصیرات

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی به جنایات در حق ملت فلسطین ادامه می‌دهد همانگونه که هم اکنون در النصیرات و دیر البلح جنایت در حق فلسطینیان جریان دارد.

 

وی افزود: همه دنیا رژیم صهیونیستی را در لیست قاتلان کودکان قرار داده است اما از توقف نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه عاجز و ناتوان است. ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و مقاومت به دفاع از حقوق این ملت در برابر رژیم جنایتکار ادامه خواهد داد.

 

وی تاکید کرد: اگر دشمن صهیونیستی گمان می‌کند که می‌تواند گزینه‌ها و خواسته‌های خود را با زور بر ما تحمیل کند کاملاً توهم زده است.

 

اسماعیل هنیه بیان کرد: حماس هرگز هیچ توافقی که امنیتی برای ملت فلسطین به ارمغان نیاورد نخواهد پذیرفت وزیر بار آن نخواهد رفت.

 

هنیه گفت: رژیم اشغالگر از نظر نظامی، سیاسی و اخلاقی شکست خورده و دنیا باید برای توقف جنایات آن تحرکی به عمل آورد. همه ملت‌ها و آزادگان جهان باید در برابر جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی و شهادت ده‌ها نفر از غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه به پا خیزند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار